Reklamacija
Pojavio se nedostatak na vašim cipelama? Možete ih jednostavno reklamirati. Ako je reklamacija prihvaćena, popravit ćemo cipele, zamijeniti ih novim parom ili vam vratiti novac.
Kako podnijeti reklamaciju proizvoda?
- Ispunite tiskani obrazac za reklamaciju OVDJE.
- Sigurno zapakirajte proizvod i obrazac.
- Pošaljite paket na adresu u nastavku. U slučaju prihvaćene reklamacije, pokrit ćemo troškove dostave.
- Ako je reklamacija prihvaćena i dođe do povrata novca, sredstva će vam biti vraćena u roku od 14 dana od izdavanja odobrenja za povrat, koje ćete primiti putem e-maila.
Adresa za reklamaciju proizvoda:
GROUNDIES CZ&SK – Premium Barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praha 9
190 00
Kako će teći postupak reklamacije?
Ako se nakon procjene utvrdi da je reklamacija opravdana, postupamo na sljedeći način:
- Ako je kvar popravljiv, profesionalno ćemo ga popraviti u najkraćem mogućem roku.
- Ako cipele više nije moguće popraviti, zamijenit ćemo ih novim parom.
- Ako nemamo iste cipele na zalihi ili reklamacija ne može biti riješena u roku od 30 dana, novac će vam biti vraćen na račun.
Reklamacija nije moguća u sljedećim slučajevima:
- Normalno trošenje obuće
- Mehanička oštećenja
- Neodgovarajući odabir veličine ili nelagoda pri nošenju
- Oštećenja uzrokovana nedovoljnom njegom i nepravilnom uporabom
- Oštećenja nastala zbog samostalnih popravaka
Želite vratiti cipele jer vam veličina ne odgovara ili ste odabrali drugi model?
Jednostavno je! Pogledajte stranicu s informacijama o povratu proizvoda.
Ako imate bilo kakva pitanja, slobodno nas kontaktirajte na info@groundies.hr.