Reklamacija

Reklamacija

Pojavio se nedostatak na vašim cipelama? Možete ih jednostavno reklamirati. Ako je reklamacija prihvaćena, popravit ćemo cipele, zamijeniti ih novim parom ili vam vratiti novac.

Kako podnijeti reklamaciju proizvoda?

  1. Ispunite tiskani obrazac za reklamaciju OVDJE.
  2. Sigurno zapakirajte proizvod i obrazac.
  3. Pošaljite paket na adresu u nastavku. U slučaju prihvaćene reklamacije, pokrit ćemo troškove dostave.
  4. Ako je reklamacija prihvaćena i dođe do povrata novca, sredstva će vam biti vraćena u roku od 14 dana od izdavanja odobrenja za povrat, koje ćete primiti putem e-maila.

Adresa za reklamaciju proizvoda:

GROUNDIES CZ&SK – Premium Barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praha 9
190 00

Kako će teći postupak reklamacije?

Ako se nakon procjene utvrdi da je reklamacija opravdana, postupamo na sljedeći način:

  • Ako je kvar popravljiv, profesionalno ćemo ga popraviti u najkraćem mogućem roku.
  • Ako cipele više nije moguće popraviti, zamijenit ćemo ih novim parom.
  • Ako nemamo iste cipele na zalihi ili reklamacija ne može biti riješena u roku od 30 dana, novac će vam biti vraćen na račun.

Reklamacija nije moguća u sljedećim slučajevima:

  • Normalno trošenje obuće
  • Mehanička oštećenja
  • Neodgovarajući odabir veličine ili nelagoda pri nošenju
  • Oštećenja uzrokovana nedovoljnom njegom i nepravilnom uporabom
  • Oštećenja nastala zbog samostalnih popravaka

Želite vratiti cipele jer vam veličina ne odgovara ili ste odabrali drugi model?

Jednostavno je! Pogledajte stranicu s informacijama o povratu proizvoda.

Ako imate bilo kakva pitanja, slobodno nas kontaktirajte na info@groundies.hr.