Uvjeti poslovanja Premium Barefoot sro, sa sjedištem u Palackého 718/9, 110 00 Prag 1, ID tvrtke 210 76 430, PDV broj CZ21076430, registrirano u trgovačkom registru koji vodi Općinski sud u Pragu pod brojem C 396578
(“Prodavatelj”).
Opće odredbe
Potrošač je svaka fizička osoba koja izvan okvira svoje djelatnosti ili izvan okvira samostalnog obavljanja profesije sklapa ugovor s Prodavateljem ili na drugi način s njime posluje.
Poduzetnik je osoba koja samostalno za svoj račun i odgovornost obavlja djelatnost kojom se ostvaruje dobitak na trgovački ili sličan način s namjerom da to obavlja sustavno radi stjecanja dobiti. Poduzetnikom se, između ostalog, u svrhu zaštite potrošača smatra svaka osoba koja sklapa ugovore u svezi s vlastitom trgovačkom, proizvodnom ili sličnom djelatnošću ili u samostalnom obavljanju svog zanimanja, odnosno osoba koja djeluje u ime ili za račun poduzetnika. Ukoliko kupac u narudžbi navede svoj matični broj, potvrđuje da se na njega odnose pravila navedena u ovim Uvjetima poslovanja za poduzetnike. Ovi Uvjeti poslovanja odnose se na potrošače i poduzetnike u internetskoj trgovini.
Ovi Uvjeti poslovanja ("UP ") uređuju odnos između Prodavatelja i Kupca kao Potrošača i kao Poduzetnika ("Kupac").
Naručivanje robe i sklapanje ugovora
Narudžba je prijedlog za sklapanje kupoprodajnog ugovora čiji je predmet roba navedena u narudžbi. Slanjem narudžbe Kupac potvrđuje da je suglasan s ovim Uvjetima poslovanja, a posebno, ako je Kupac Potrošač, da je obaviješten o mogućnostima odustajanja od ugovora u roku od 14 dana od dana primitka robe.
Slanje narudžbe nije moguće bez potvrde privole u polju za potvrdu, uz privolu za obradu osobnih podataka.
Kupoprodajni ugovor sklopljen je prihvaćanjem narudžbe robe s kupoprodajnom cijenom od strane Prodavatelja. Kupac ima mogućnost provjeriti narudžbu prije slanja i po potrebi je ispraviti. Nakon zaprimanja narudžbe, Prodavatelj će Kupcu e-mailom poslati potvrdu o primitku narudžbe. U roku od tri radna dana od primitka narudžbe, Prodavatelj će potvrditi narudžbu prihvatom, što će rezultirati valjanim sklapanjem kupoprodajnog ugovora. Radi izbjegavanja sumnje, Prodavatelj izričito izjavljuje, a Kupac potvrđuje da Prodavatelj nije dužan prihvatiti bilo koju narudžbu te ima pravo odbiti narudžbu.
Tek nakon prihvaćanja narudžbe Prodavatelj je dužan nabaviti i poslati naručenu robu Kupcu u razumnom roku temeljenom na stanju zaliha robe. Kupac koji je Potrošač ima pravo odustati od ugovora slanjem obavijesti o otkazivanju narudžbe e-mailom na info@groundies.hr. Otkazivanje narudžbe ima učinak ako je isporučena Prodavatelju prije nego što je Prodavatelj predao robu na prijevoz Kupcu. Radi izbjegavanja sumnje, Prodavatelj izričito navodi da se pravo na odustanak od ugovora iz prethodne rečenice odnosi samo na Kupca koji je Potrošač, a ni u kojem slučaju na Kupca koji je Poduzetnik.
Ako Prodavatelj ne nabavi robu i ne pošalje je Kupcu u roku od 30 dana od primitka narudžbe, kupoprodajni ugovor automatski raskida.
Cijena i plaćanje – Potrošač
Kupoprodajna cijena se smatra plaćenom nakon što cjelokupna kupoprodajna cijena sjedne na račun Prodavatelja. Račun izdan na temelju kupoprodajnog ugovora između Prodavatelja i Kupca služi i kao porezni dokument i otpremnica.
Kupac može robu preuzeti tek nakon što je u cijelosti plaćena kupoprodajna cijena, osim ako drugačije nije ugovoreno. U cijenu robe uključeni su troškovi pakiranja i transporta do mjesta koje odredi Kupac. U slučaju da Kupac izvrši plaćanje unaprijed, a Prodavatelj nije u mogućnosti osigurati isporuku odabrane robe u dogovorenom roku, Prodavatelj će Kupcu odmah vratiti novac na dogovoreni način. Rok povrata kupovnine ovisi o načinu povrata (virmanom na žiro račun).
Isporuka robe
Roba se isporučuje u roku od 30 dana od datuma potvrđene otpreme od strane dobavljača. Mjesto isporuke robe je adresa koju je Kupac naveo u narudžbi. Prodavatelj izričito izjavljuje da ne snosi odgovornost za bilo kakvo kašnjenje u isporuci pošiljke uzrokovano bilo kojom trećom stranom.
Nakon primitka robe, račun, koji je ujedno i isporuka i jamstveni list, bit će poslan na e-mail adresu navedenu na računu u roku od 3 do 5 radnih dana. Kupac je dužan pregledati robu odmah po primitku. Ukoliko se utvrdi mehaničko oštećenje pakiranja proizvoda, Kupac je dužan u prisutnosti prijevoznika provjeriti stanje robe, au slučaju oštećenja sačiniti zapisnik o oštećenju pošiljke i tu činjenicu potvrditi od strane prijevoznika.
Potpisom otpremnice s prijevoznikom Kupac je suglasan preuzeti robu te potvrđuje da je ista stigla mehanički neoštećena. Naknadne reklamacije uzrokovane transportom ne mogu se uzeti u obzir i bit će odbijene.
Vlasništvo nad robom, kao i rizik od oštećenja robe, prelazi na Kupca primitkom robe. U slučaju da Kupac koji je Potrošač odbije primiti robu iz razloga na svojoj strani ili bez navođenja razloga, Prodavatelj može odustati od ugovora, a Kupac je dužan Prodavatelju nadoknaditi troškove transporta robe. Prodavatelj izričito navodi da ukoliko Kupac Poduzetnik odbije primiti robu, kupoprodajni ugovor ne prestaje važiti i samim time dolazi do odgode preuzimanja robe te Kupac snosi sve troškove Prodavatelja vezane uz ovu situaciju.
Kupac je dužan preuzeti i pregledati isporučenu robu, te obavijestiti Prodavatelja o svim nedostacima i odstupanjima od stvarnog stanja robe odmah po primitku pošiljke od prijevoznika e-mailom na info@groundies.hr. To se posebno odnosi na slučajeve kada isporučena roba ne odgovara sadržaju računa ili račun nije ispravno ispunjen. Kupac je dužan u ovoj obavijesti navesti nedostatke.
Ukoliko je Prodavateljeva obveza isporuke robe Kupcu istekla zbog otkazivanja narudžbe od strane Kupca (na gore opisani način) ili isteka roka valjanosti narudžbe prema ovim Općim uvjetima, a Kupac je robu unaprijed platio nalogom za plaćanje na račun Prodavatelja, Prodavatelj je dužan Kupcu vratiti plaćenu cijenu robe u roku od 14 radnih dana od dana otkazivanja narudžbe ili isteka roka valjanosti narudžbe, putem naloga za plaćanje na račun Kupca. U slučaju plaćanja Gopayom, Apple payom ili drugom online metodom, cijena robe se vraća na račun Kupca putem Payment gatewaya.
Prijevoz robe, otprema i pakiranje
Roba se prevozi komercijalnom dostavom paketa, prema odabiru.
Ukoliko pokušaj dostave pošiljke na mjesto navedeno u poštanskoj adresi bude neuspješan, prijevoznik će pošiljku uskladištiti. Primatelj će biti obaviješten da preuzme pošiljku u navedenom roku na navedenom skladištu.
Prodavatelj naplaćuje poštarinu i pakiranje za svaku narudžbu. Ukoliko je narudžba plaćena unaprijed, Kupac se u zahtjevu za plaćanje obavještava o ukupnoj cijeni narudžbe (uključujući poštarinu i pakiranje). Ukoliko se narudžba plaća pouzećem, cijena poštarine i pakiranja se odražava u cijeni dostave.
Od određene vrijednosti narudžbe koju je unaprijed odredio Prodavatelj, otprema i pakiranje je besplatna od strane prijevoznika kojeg odabere Prodavatelj.
Hrvatska pošta |
4 eura |
Po primitku u gotovini |
Overseas Express Hrvatska |
3 eura |
Po primitku u gotovini |
Uvjeti plaćanja
Naručena roba se šalje temeljem avansne uplate virmanom na jedan od bankovnih računa navedenih u podacima "Podaci za fakturiranje". U tom slučaju Kupac se zahtjevom za plaćanje obavještava o ukupnoj cijeni narudžbe. Narudžbe s adresom za dostavu na području Hrvatske mogu se slati i pouzećem.
Trenutno, kupac može platiti svoju narudžbu karticom na web stranici ili pouzećem prilikom dostave. Trenutno, uplata putem bankovnog prijenosa nije moguća.
Kontakt podaci Prodavatelja
Premium Barefoot s.r.o.
Palackého 718/9
11000 Praha 1
ID tvrtke 21076430
PDV broj CZ21076430
Jamstveni rok
Pravna odgovornost za nedostatke prodane robe za Kupca koji je Potrošač je 24 mjeseca. Zakonska odgovornost za nedostatke prodane robe za Kupca poduzetnika iznosi 12 mjeseci. U oba slučaja rok počinje teći u trenutku primitka robe od strane Kupca.
Jamstvo pokriva tvorničke nedostatke proizvoda ili druge nedostatke koji nisu uzrokovani nestručnim ili nepažljivim rukovanjem. Jamstvo ne pokriva štetu nastalu nepažljivim rukovanjem, uporabom obuće u neprikladnim vremenskim uvjetima (npr. jaka kiša, snijeg, blato i sl.) ili nedostatke nastale nepravilnom uporabom koja nije u skladu s namjenom obuće za bosu obuću.
Više pogledajte u rubrici Reklamacije, povrat robe.
Postoji li kvar na vašim cipelama? Možete jednostavno podnijeti prigovor. Ako je reklamacija prihvaćena, cipele ćemo popraviti, zamijeniti za novi par ili vratiti novac.
Kako podnijeti prigovor?
Ispunjeni obrazac za prigovor ispunite OVDJE.
Sigurno zapakirajte proizvod zajedno s obrascem.
Pošaljite paket na dolje navedenu adresu.
Ako je reklamacija prihvaćena, mi ćemo pokriti troškove dostave.
Ukoliko je prigovor prihvaćen i novac vraćen, iznos će Vam biti vraćen u roku od 14 radnih dana od dana primitka rezultata prigovora. Dokumente za povrat potrebno je poslati e-poštom na e-mail adresu navedenu u odjeljku "kontakti".
Adresa za povrat reklamiranih proizvoda:
bos barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praha 9
Reklamacijski postupak će biti pokrenut po primitku reklamirane robe na navedenu adresu. Kupac će o ovoj činjenici biti obaviješten e-mailom.
Kako funkcionira reklamacija?
Ako je prigovor prihvaćen nakon procjene, postupamo na sljedeći način:
Ukoliko je kvar popravljiv, mi ćemo ga stručno popraviti u najkraćem mogućem roku.
Ako se cipele ne mogu popraviti, zamijenit ćemo ih za novi par.
Ukoliko obuću nemamo na zalihi ili reklamaciju ne možemo riješiti u roku od 30 dana, vratit ćemo Vam novac na Vaš račun.
Ukoliko se reklamacija ocijeni opravdanom i proizvod bude popravljen, popravljeni proizvod će biti poslan nazad kupcu u originalnoj kutiji u kojoj nam je i dostavljen. O pošiljci i ishodu reklamacije kupac će biti obaviješten e-mailom.
Što se ne može reklamirati ?
❌ Normalna istrošenost cipela
❌ Mehanička oštećenja
❌ Neodgovarajuće veličine ili neudobno nošenje
❌ Oštećenja uzrokovana nedovoljnom njegom ili nepravilnom
uporabom
❌ Oštećenja uslijed nestručnih popravaka o vlastitom trošku
Želite vratiti cipele jer Vam ne odgovaraju ili ste odabrali drugi model?
Lako je. Provjerite našu stranicu s uputama za povrat.
Obavještavanje Kupca o pravu na odustanak od ugovora
Kupili ste cipele koje Vam ne odgovaraju ili biste radije neki drugi model? Možete raskinuti ugovor i vratiti nam nekorištene cipele u roku od 14 dana od kupnje. Pogledajte, kako to napraviti:
Kako vratiti proizvod?
Ispunite obrazac za povrat proizvoda OVDJE.
Sigurno zapakirajte proizvod zajedno s obrascem.
Pošaljite paket na dolje navedenu adresu.
Adresa za povrat proizvoda:
bos barefoot s.r.o.
Průmyslová 377
Mošnov
742 51
CZ
Uvjeti povrata proizvoda:
Nenošene i nekorištene cipele.
Originalna kutija ili pakiranje, neoštećeno.
Dokaz o kupnji ili broj narudžbe.
Isprintan i ispunjen obrazac za povrat proizvoda.
Zamotajte kutiju u drugu ambalažu kako biste spriječili oštećenja.
Mogućnost povrata unutar 14 dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora (od primitka paketa).
Upute Kupcu Potrošaču (sljedeće odredbe vrijede samo za ugovorni odnos s Kupcem ako je Kupac Potrošač):
1) Obavještavanje Kupca o pravu na odustanak od ugovora i uzorak obrasca za odustanak od ugovora. Pravo na odstupanje od ugovora detaljno uređuju Zakon o zaštiti potrošača (od članka 72. do članka 86.), odnosno Zakon o obveznim odnosima odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
Pravo na odustanak od ugovora
1.1 Imate pravo odustati od ovog ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od datuma primitka robe.
1.2. U svrhu ostvarivanja prava na odustajanje od ugovora, morate obavijestiti Prodavatelja o svom odustajanju od ovog ugovora na e-mail adresu: info@groundies.hr, jednostranim pravnim postupkom (na primjer, e-poštom). Možete koristiti priloženi uzorak obrasca za povlačenje, ali to nije vaša obveza.
1.3. U slučaju da je roba proizvedena ili modificirana prema želji Kupca, odustajanje od ugovora nije moguće.
Podaci o obvezi kupca da snosi troškove povrata robe u slučaju odustajanja od ugovora
2.1. Ako odustanete od ugovora, pošaljite robu natrag Prodavatelju. U tom slučaju snosite troškove slanja robe. Prema Zakon o zaštiti potrošača također se primjenjuje sljedeće:
Članak 86
(1) Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako je:
1. u potpunosti ispunjen ugovor o uslugama za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge pripremnice obroka (catering) ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora, a trgovac mu je dostavio potvrdu sklopljenog ugovora sukladno članku 67. ili članku 76. ovoga Zakona
14. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja usluge popravaka za koje se plaća cijena, a ugovor, čije ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača, je ispunjen u potpunosti.
(2) Odredbe stavka 1. točaka 1., 2., 3. i 5. ovoga članka ne primjenjuju se na ugovore sklopljene tijekom nezatraženih posjeta trgovca potrošačevu domu ili tijekom izleta koje je trgovac organizirao radi promocije ili prodaje proizvoda potrošaču.
3) Uzorak obrasca za odustajanje od ugovora. Obrazac za odustajanje od ugovora nalazi se OVDJE
4) Izvansudsko rješavanje sporova:Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
Sukladno zakonskim normativima, ne priznajemo niti jednog izvođača izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao prikladnoga za rješavanje potrošačkog spora, a kojeg bi predložio potrošač u skladu sa Zakonom o rješavanju izvansudskih sporova. Tvrtka Premium Barefoot sro, sa sjedištem u Palackého 718/9, 110 00 Prag 1, ID tvrtke 210 76 430, PDV broj CZ21076430, koja kao ponuditelj robe i usluga omogućuje web trgovinu na području Hrvatske, na svojoj web stranici obavlja elektroničko povezivanje na platformu za web rješavanje potrošačkih sporova (ODR). Platforma je potrošačima dostupna na linku OVDJE.
Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Svijeta o online rješavanju potrošačkih sporova i promjena Uredbe (ES) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22/ES.
Prodavatelj je ovlašten za prodaju robe na temelju obrtničke dozvole. Inspekcijski nadzor obavlja u okviru svoje nadležnosti nadležni ured za obrt. Inspekcijski nadzor nad provođenjem ovoga Zakona obavljaju tržišni inspektori Državnog inspektorata sukladno zakonu kojim se uređuju poslovi i ovlasti tržišnih inspektora. Zakon o zaštiti potrošača članak 141.
Kontakt podaci prodavatelja
Premium Barefoot sro
Palackého 718/9
11000 Prag 1
ID tvrtke 21076430
PDV broj CZ21076430
info@groundies.hr
Završne odredbe
Ovi Uvjeti primjenjuju se u slučajevima kada je izričito navedeno da se postupak sklapanja ugovora i odnosi koji proizlaze iz zaključenog ugovora između Prodavatelja kao Poduzetnika i Kupca kao Potrošača u smislu važećih zakonskih propisa. U slučaju da Kupac kupuje robu u sklopu svoje poslovne djelatnosti, odredbe ovih OUP-a koje se odnose samo na kupce potrošače ne primjenjuju se. Ako Kupac nije Potrošač, ukoliko nije drugačije ugovoreno, poslana narudžba smatra se prijedlogom za sklapanje ugovora, a kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku dostave Prodavateljeva prihvaćanja ponude Kupcu.
Kupac je suglasan sklopiti ugovor čiji su sadržaj ovi Opći uvjeti korištenja sredstava komunikacije na daljinu, odnosno sredstava komunikacije koja omogućuju sklapanje ugovora bez istovremene fizičke prisutnosti ugovornih strana. Troškove pregovora o sklapanju ugovora i samog sklapanja ugovora korištenjem sredstava daljinske komunikacije snosi Kupac.
Sklopljeni ugovor Prodavatelj arhivira u elektroničkom obliku i nije javno dostupan. Na zahtjev, Prodavatelj će Kupcu dostaviti primjerak ovog ugovora, osim ako to ne utječe na prava i legitimne interese Prodavatelja.
Prodavatelj i Kupac obvezuju se međusobne sporove rješavati, po mogućnosti sporazumno, međusobnim pregovorima. U slučaju pravnog spora odlučuju opći sudovi Europske unije.
Narudžbom robe Kupac potvrđuje da se prije samog postupka naručivanja upoznat s podacima o robi, identifikaciji Prodavatelja, kao i uvjetima sadržanim u ovom dokumentu Uvjeti poslovanja, koji između ostalog sadrži podatke koje je kupac dužan priopćiti prije sklapanja ugovora u skladu s važećim zakonskim propisima.
Ovi Komercijalni uvjeti uređeni su pravnim poretkom Europske unije, bez obzira na mjesto isporuke robe koje je naveo Kupac. Ugovor sklopljen na temelju Uvjeta poslovanja sklapa se na jeziku države Naručitelja.
Sklopljeni ugovor pohranit ćemo u skladu s važećim zakonskim propisima kod Prodavatelja. U slučaju zahtjeva Kupca nakon primitka robe, Prodavatelj će Kupcu dostaviti presliku sklopljenog ugovora; ako bi davanje primjerka ugovora Kupcu bilo u suprotnosti s legitimnim interesima Prodavatelja, Prodavatelj ima pravo odbiti dati primjerak ugovora.
Izmjene Općih uvjeta moguće su samo na način propisan zakonom.
Ovi Uvjeti poslovanja vrijede u opsegu i tekstu koji je naveden na web stranici Prodavatelja na dan slanja obvezujuće elektroničke narudžbe. Svi pravni akti regulirani su primjenjivim zakonodavstvom EU.
Ovi uvjeti stupaju na snagu01.04.2025